Winter is wonderful

   Hejka! To znowu ja i tym razem przychodzę do Was z zimowymi inspiracjami. Za oknem śnieg niby jest, a niby go nie ma, a ja postanowiłam znaleźć dla Was kilka ciekawych zdjęć tematycznie związanych z właśnie tą porą roku.

   Mnie niestety zima uwięziła na razie w domu i choróbsko totalne (ehhh... u mnie to standard :/). Na szczęście istnieje internet i mogę chociaż być aktywna w social mediach.

   Jest tu ktoś, kto również zaczął teraz ferie? W takim razie aktywnego wypoczynku! Może chcesz się ze mną podzielić, jak spędzisz te dwa tygodnie? ;)
 No a wszystkim, którzy jeszcze siedzą w szkolnych ławkach, życzę miłej nauki.

(Zdjęcia są również na moim tumblrze KLIIIK :*)






















1 komentarze:

  1. Zdrowiej! Ja zaczynam dzisiaj ferie :D
    Obserwujemy? :)

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń