Choroba- jak ją przetrwać?

Hejka Kochani!
  Tak się złożyło, że zachorowałam i dopiero wychodzę z anginy. Czasem są takie sytuacje. Na snapie skończyły się my stories do przejrzenia, na instagramie nie ma nowych zdjęć a na facebooku widzisz te same posty po raz dziesiąty? Tak właśnie było w moim przypadku. :( Siedziałam przed telewizorem, wgapiona w ten ekran, a myślami byłam w innym świecie.

   Mój "MUST HAVE" podczas choroby to na pewno kocyk i poduszka, bo jak mogłoby być inaczej? ;) Kolejnym bardzo fajnym elementem jest picie mleka z miodem i/lub masłem. To taki mój ukochany napój.



   Miałam dużo czasu, a nakazu na nieustanne siedzenie w domu nie dostałam, więc postanowiłam robić sobie dobre śniadanka. Wyszła z tego jajecznica, innego dnia tosty, a jeszcze później kanapki.



   Któregoś dnia zajęłam się rysowaniem i nie sądziłam, że wyjdzie z tego coś ładnego, więc byłam mile zaskoczona, choć rysunku jeszcze nie skończyłam.

   Ubierałam się ciepło, ale tak żeby mi się podobało. Zaczęłam czytać książkę do olimpiady, rozwiązywać zadania z matematyki i choć mam dużo zaległości- przepisywałam wszystkie zeszyty od razu.

   Na pewno miłym udogodnieniem były przyjazdy chłopaka czy przyjaciółki, którym bardzo dziękuję. :)

Sposoby dla Was?
1. Poczytajcie coś! Może to być książka, dawno zaobserwowany blog czy jakaś gazeta.
2. Odłączcie się co jakiś czas od sieci i pomyślcie, co w takim momencie robilibyście 50 lat temu, kiedy nie było internetu, a żeby się z kimś skontaktować pisało się listy.
3. Jeśli nie musicie siedzieć ciągle w łóżku, a lubicie gotować albo piec, a normalnie nie macie na to czasu, może to jest dobra okazja?
4. Jeśli już musicie grzebać w tej sieci, to poczytajcie coś związanego z Waszymi zainteresowaniami.
5. Sugestia dla tych niezarażających: zaproście czy to najlepszą przyjaciółkę, kumpla albo drugą połówkę, czyli ludzi, z którymi nie da się nudzić. ;)

NA PEWNO WASZE ZDROWIE JEST NAJWAŻNIEJSZE I NIE RÓBCIE NA PRZEKÓR MAMIE ANI LEKARZOWI, BO KRZYWDZICIE WTEDY SIEBIE.

Całuski :*

8 komentarze:

  1. Po pierwsze ZDRÓWKA !!! Kuruj się i szybko wracaj do zdrowia :-) Pij bardzo dużo ciepłych płynów, najlepsze na gardło :-) Wiadomo, że przy chorobie człowiek nie ma sił na pisanie postów, tym bardziej że wszystko go boli, a na początku i wszystko drażni :-) Dobrze że masz odwiedziny bliskich - to pomaga :-) A zakończenie posta - ZGADZAM SIĘ ! Zdrowie jest najważniejsze :-) Pozdrawiam i jeszcze raz życzę zdrówka :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo zdrowia! Oj niestety, jest już jesień i dopadają nas te nieszczęsne choroby :(

    Czy mogę prosić o głos w konkursie? :)
    http://ddob.com/blogbook/id/4900/stay-positive-by-diana-konkurs-ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Kuruj się kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze zdrowia! Bardzo fajny post, na pewno gdy będę chora i będę sie nudziła skorzystam z tych pomysłów.
    Pozdrawiam
    http://xmixola.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia! Kuruj się.
    Ja lubię chorować, bo mogę siedzieć w domku i nic nie robić i nikt mi nie może nic kazać, hahaha
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka ;)
    Zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam sposoby takie: gripeks na dzień, gripex na noc, mieszanka (mleko, czosnek i miód) i jest dobrze.
    Co do zdjęć to postaraj się je powiększać a efekt będzie zdecydowanie lepszy.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post ;) właśnie się borykam z chorobą ;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń