Recenzja lakierów BEBEAUTY

   Witajcie Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakierów firmy BEBEAUTY. Od razu mówię, że nie wynika to z żadnej współpracy i nie sponsoruję ich, dlatego że ktoś mi zapłacił, ale z własnej woli!

   Ogólnie z lakierami tej marki mam już jakiś czas styczność. Pierwsze trzy (przepuszczające powietrze) dostałam od cioci, a w ostatnich dniach, gdy robiłyśmy z mamą zakupy w Biedronce, natknęłam się na ich pełne pudełko i tak o to do mojej kolekcji dołączyły kolejne trzy (lakiery trwałe). 





   Na razie wypróbowałam tylko dwa (te po prawej z obu zdjęć). Szczerze mówiąc bardziej przypadł mi do gustu lakier trwały (dolne zdjęcie). Mimo, że pierwszy ma ładniejszy kolor (pudrowy róż, mój ulubiony!) to trzyma się znacznie krócej i po czterech dniach zaczął odpryskiwać, podczas gdy z drugim nie działo się zupełnie nic.



   Plusem tych lakierów jest też to, że są praktycznie matowe, ale posiadają połysk, który akurat bardzo mi się podoba. 

   

   Ponieważ miałam już odcienie różu i fiolet wybrałam dla siebie jeszcze szary, brązowy i nowy róż. Jestem zadowolona i postanowiłam pokombinować następnym razem z wzorkami.

Koszt: 3zł/lakier
Ocena: 4/5 



A Wy posiadacie takie lakiery? Jakie kolory?
Jakie lakiery najbardziej lubicie?

CAŁUSY :*

12 komentarze:

  1. Lakiery Bebeauty to jedne z moich ulubionych :) Są tanie, wytrzymałe i mają śliczne kolorki <3

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takich lakierach, ale z tego co napisałaś wynika, że są bardzo dobre. Rzadko maluję paznokcie, więc wątpię czy będę kupować kolejne lakiery.
    Post bardzo ciekawy [btw. zazdroszczę paznokci :c].

    Pozdrawiam:)
    http://mietowacytadela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam sporo lakierów z firmy BeBeauty :D Są całkiem dobre :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne paznokcie! Posiadam dwa lakiery z tej firmy i również jestem z nich zadowolona :)
    http://rokotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je kilka razy, są naprawdę dobre :) jest to dowód na to, że najtańsze kosmetyki z biedronki mogą być świetne, to na pewno dla wielu zaskoczenie, powszechnie uważa się inaczej ;) ja jednak lubię zaoszczędzić i wypróbowałam już chyba prawie wszystko, co biedronka miała do zaoferowania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    http://ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory. Ja niestety nie używam lakierów, na razie muszę wstrzymać się jeszcze rok. Bardzo lubię z lakiery z Golden Rose. Jednakże nie polecam tych, które mają wysychać w 60s. strasznie źle się rozprowadzają :/.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie miałam :D Ja bardzo lubiłam Rimmelowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych lakierów.

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię bardzo lakiery firmy Gel :) Te też wydają się całkiem fajne, ale nie mam ich.. najbardziej kocham lakiery w miętowym i niebieskim kolorze oraz fioletowym wpadającym w bord.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Maybe we could follow each other on GFC?
    Let me know with a comment on my Blog pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się kolory, które kupiłaś!
    Zapraszam do mnie- zzyciaksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do nagrody Liebster! Wejdź na mojego bloga i odpowiedz na pytania <3

    OdpowiedzUsuń