Słoik szczęścia #DIY 1

   Witajcie! Dzisiaj pierwszy post z DIY! Tematyka tej serii będzie różnorodna. Piszcie mi w komentarzach, czy podobają Wam się takie posty. :)

   Słoik szczęścia- cóż to może znaczyć? Bo nie słodycze, czekoladki, więc co? Co może sprawić, że jestem szczęśliwa?

   Nic trudnego! Starczy jeden zwykły słoik, który możemy oczywiście ozdobić, jak chcemy. Poza tym potrzebujemy małe karteczki i długopis. Gdy tylko w naszym życiu zdarzy się coś, dzięki czemu się uśmiechnęliśmy, notujemy to na karteczce i składamy ją albo zawijamy w rulon i wiążemy np. ozdobnym sznureczkiem czy też wstążką, a potem wrzucamy do słoika.

   Gdy zaczniemy się smucić i przyjdą gorsze dni, popatrzmy na słoik, weźmy go do ręki, wysypmy karteczki i przeczytajmy każdy swoje. Potem przypomnijmy sobie, ile mieliśmy powodów do szczęścia i pomyślmy, ile jeszcze przeżyjemy takich wydarzeń. Lepiej?






Co o tym myślicie?
Całusy dla Was :*

8 komentarze:

  1. Świetny słoiczek. Robiłam podobne dla przyjaciółki na urodziny.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł :) Szczerze powiedziawszy, to przeczytałam notkę, gdyż o słoiczku szczęścia pisałam ostatnio u siebie: klik
    i byłam po prostu ciekawa ;)
    Nazwa słoiczka ta sama, jednak zastosowanie oraz wnętrze inne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł. Śliczny słoiczek. Rób dalej DIY

    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł. Śliczny słoiczek. Rób dalej DIY

    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł. Śliczny słoiczek. Rób dalej DIY

    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i ciekawy pomysł! :)
    DIY jest naprawdę fajną serią, którą bardzo miło mi się ogląda/czyta...:)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A Moze by taki zrobić jakimiś motywacyjnymi cytatami?
    Najlepiej słoik po nutelli, wtedy to by już mega wyglądało.
    Uwielbiam takie rzeczy <3

    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń